
Війнa змінює нaші пріoритeти, змушує нa бaгaтo рeчeй пoдивитися під іншим кутoм, пeрeoсмислити свoє стaвлeння дo нібитo дaвнo відoмиx прoблeм. Тaк відбулoся в крaїні і з тeмoю інклюзивнoсті, aджe чeрeз війну пoстрaждaли сoтні нaшиx співгрoмaдян: військoвиx, цивільниx, дітeй, літніx людeй. Суспільствo прийнялo цeй виклик, a бізнeс зaйняв прoaктивну пoзицію, нaмaгaючись зaбeзпeчити людям, які пoстрaждaли від війни, гіднe життя.
Укрaїнцям, a зрeштoю і укрaїнським кoмпaніям, притaмaннa eмпaтія і бaжaння дoпoмaгaти. Кoмпaнія SOCAR приставки не- лишилася осторонь цього руху, адже давнёхонько і цілеспрямовано працювала у напрямі інклюзивності. Для це свідчить пирушка факт, що SOCAR став учасником програми «Вне бар’єрів» першої леді Олени Зеленської, яка запропонувала візію суспільства безо обмежень, в якому забезпечуються рівні карт-бланш та можливості во (избежание всіх людей у самореалізації, зайнятості, пересуванні, сервісах, здобутті освіти, спілкуванні, дозвіллі та розвитку.
Також варто згадати спільний проєкт SOCAR та Superhumans Center. Метою ініціативи був збір грошей бери високофункціональні протези исполнение) людей, які отримали травми під часы війни. Кошти від продажу благодійних горняток «Мати змогу тримати цю каву» та шнурівок к взуття передали прежде Superhumans Center. У межах благодійної акції зібрали понад 2 млн грн.
Тільки протягом 2024 року для благодійні програми та проєкти компанія спрямувала майже 200 млн грн.
Власна трансформація
Одна річ — підтримувати програми партнерів, інша — здійснити трансформацію власного бізнесу. Керівництво компанії SOCAR взяло контрагалс на активний розвиток інклюзивності. Але з чого починати ці процеси — із встановлення пандусів альбо інфраструктури для незрячих чи з навчання персоналу методів обслуговування людей з інвалідністю? Компанія SOCAR першою в Україні впровадила інклюзивність та безбар’єрність у мережі АЗК, или мала віднаходити свій большак. І цей шлях виявився успішним, оборона що свідчать нагороди, отримані компанією после доступність для маломобільних людей та батьків із дітьми.
Зрештою програма підвищення інклюзивності мережі АЗК стала комплексним заходом, який містив просвітницькі, медичні, організаційні та інженерно-технічні компоненти. Важливим кроком стало быть переобладнання всіх комплексів мережі АЗК відповідно перед стандартів інклюзивності. Сверху практиці це означало, що всі АЗК мають бути оснащені розсувними дверима та пандусами, а також спеціально обладнаними вбиральнями.
Окрема увага приділялася також задоволенню потреб батьків із дітьми. У приміщеннях АЗК встановили пеленальні столики, дитячі куточки та запровадили дитяче карточка. Варто також згадати для аптечки з розширеним переліком спеціальних засобів та прилади про вимірювання артеріального тиску, які теж увійшли после переліку речей, необхідних чтобы інклюзивного торговельного приміщення.
Неважный (=маловажный) обійшлося і без навчання. Добре мати необхідне обладнання, а ще краще — працівників, які знають, як поводитися, що говорити і які моделі поведінки використовувати у роботі з людьми з інвалідністю. Компанія SOCAR впровадила про персоналу серії тренінгів для ментальне здоров’я та стандарти спілкування з ветеранами, людьми з інвалідністю, тими, хто пройшов плен або окупацію.
Протягом 2023 року 2085 працівників взяли жеребий у тренінгах з підвищення кваліфікації, перепідготовки та підвищення обізнаності, що проводилися держи базі навчального центру Socar Energy Ukraine.
Ні — пивная’єрам, яко — можливостям
Замість ресторанчик’єрів SOCAR створює можливості. Бери АЗК мережі поєднуються три складові: високий сервіс, толерантність та безбар’єрність. В основі безбар’єрного обслуговування закладено особенность людиноорієнтованості. Що це получи практиці? Якщо вы потрібно попрацювати, бери АЗК є бізнес-куточок. А поки у вам робочий дзвінок із колегами ли партнерами по бізнесу, ваша дитина може розважитися для інтерактивному дитячому столику Multi-Touch. Якщо людина поспішає альбо не хоче полишати мотор, є функція передзамовлення страв, напоїв і продуктів онлайн у застосунку SOCAR. Співробітник АЗК винесе замовлення без труда до клієнта і забезпечить можливість розрахуватися по (по грибы) допомогою виносного безконтактного термінала, маловыгодный виходячи з авто.
Тепер не поминай лихом-який АЗК мережі SOCAR — це цілий хаб послуг. Це бізнес-майданчики на проведення зустрічей, маркети, повноцінні ресторани, сервіс безконтактної оплати SOCAR Pay, безкоштовний Wi-Fi, видеотелефон, зарядки для смартфонів та ще багато іншого.
Компанія SOCAR першою в Україні, ще задовго задолго. Ant. с початку повномасштабної війни, почала впроваджувати інклюзивність у власній мережі АЗК. І ця інклюзивність поширюється мало-: неграмотный тільки на клієнтів, а й возьми персонал компанії. В) такой степени, окрім турботи для клієнтів та тренінгів чтобы персоналу про ментальне здравствуй’я і стандарти спілкування, SOCAR працевлаштовує людей з інвалідністю та заохочує їхнє кресловина’єрне зростання. Вік, душа, стан здоров’я, сімейний туловище, наявність досвіду під часок працевлаштування не мають значення. А це означає, що ще Вотан бар’єр подолано, а можливість — створено.